کد پرده خوش آمد

به وبلاگ خودتون خوش امدید

 

با سلام به تمامي علاقه مندان به هنرهاي رزمي،اين وبلاگ به منظور

آشنايي بيشتر شمادرباره رزم موي تاي كه يكي از مشهور ترين ومطرح ترين هنرهاي

رزمي در سطح جهان ميباشدايجاد شده است.

 

 

   

 

باتشكر از بازديد شما علاقه مندان به هنرهاي رزمي

 

 

                                                                                مديريت وبلاگ

ساوادی کاب



چت

نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت15:51---15 آبان 1393
سلاک عزیزم وبلاگ خوبی داری
به اسم موی تای لینک شدی ممنون میشم مارو لینک کنی
موفق باشی .
پاسخ:سلام ممنون شما هم لینک شدید


پری
ساعت13:35---15 آبان 1393
وبت عالیه مث خووووووووووووودت
پاسخ: ممنون عزیزجان


نی نی جون
ساعت7:24---16 تير 1392
سیلام داداش حسینم اومدم خسته نباشید بگم و برم آرزوی موفقیت میکنم برات

سکوت تنهایی
ساعت16:12---20 فروردين 1392
شاید ان روزکه سهراب نوشت: تاشقایق هست زندگی باید کرد خبری ازدل پردرد گل یاس نداشت باید اینجورنوشت هرگلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک ویاس زندگی اجباریست.

ممنون لینکم کردی موفق باشی


solaleh20
ساعت13:31---18 فروردين 1392
سلام ممنونم منم لینکتون کردم. موفق باشین.

فرزاد
ساعت22:26---16 فروردين 1392
پیام مال من نیستش ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر یک معجزه باش

نیلوفر
ساعت16:50---14 فروردين 1392
خوایش میشود داداشی جونم!!!!!!پاسخ:قربونت

نیلوفر
ساعت23:46---13 فروردين 1392
سیلام حسین وبت خوشله داداش به منم سر بزن عجیجم!!!

منتظرماااا!!!!!!!!!

بایییییییپاسخ:چشم حتما


حجت مولوی
ساعت0:01---26 آذر 1391
من ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران رو دوست دارم یه پسر 8ساله دارم میارم موی تای یادش بدی پاسخ:حتما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : 13 فروردين 1398برچسب:, | 18:0 | نویسنده : موی تای |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.